wonderful life

Idag efter skolan så tog jag en fika med Jennifer och Lucas. Blev på mycket bättre humör än jag var på innan. Att bara sitta på cafét och planera framtiden, allt vi kommer att göra,  så härligt. Allt kommer bli av och jag är verkligen 100% säker på det!
Jag och mina kompisar kommer alltid in på allvarliga samtalsämnen och ibland sitter vi uppe halva natten och pratar om livet. Vi är alla ungefär i samma ålder och vi har gått igenom så mycket tillsammans och därför känns det så tryggt att prata med varandra om i princip allt möjligt. Vänner är en trygghet som måste finnas i livet man klarar sig nog inte anars. Det är klart man klarar sig men man blir mer lycklig när man är omgiven av människor man älskar och litar på. Livet blir rikar och man har roligare.

Jag blev glad idag när jag pratade med våran SYV för nu har jag 3 olika alternativ men samma inriktning. Äntligen! Två skolor finns i södertälje medans den andra finns i Gnesta. Det blir såklart Hotell- turism och resor. Lycklig jag är för nu är jag verkligen taggad till max att börja gymnasium, det var jag verkligen inte förut!

Jag var också glad i skolan över att det finns så underbara människor där som gör min dag gladare. Jag skrattar och ler och dagen flyter på snabbare p.g.a människorna. Mitt liv känns toppen idag, kan det bli bättre?

Jag är sur över att vi äter så sent i skolan. Klockan 12:40 äter vi, vad är det för skit-tid? Jag var vrål hungrig vid den tiden idag och imorgon så är det ett måste att ta med frukt anars dör jag nog.



over and out


Kommentarer
Postat av: jennifer

den där bilden rules på dig!<3

2011-01-18 @ 12:00:19
URL: http://jenniferlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0