we are the people

länge sen jag skrev! ska bli bättre på det men jag har haft det fullt upp!

Helgen spenderade jag med Vanessa jennifer lucas (halvt med rick och abbe). Lucas och jag dansade (han får mig på så bra humör) och jag prtade massor med mina favoo tjejer. Ni gör mig så gla' och mysig mys känsla får jag!

de finns ju inga vackrare än de här två

det finns ingen skönare än denna lirare

Dagarna som passerat har jag spenderat på gymmet, awesome. Idag har jag tyvärr inte gymmat de har berot på brist på tid men imorrn så skall det tränas igen! igår fikade jag med tre häääärliga människor. Jag skrattar nog aldrig så mycket som när jag är med dem. alltid lika kul och man bli alltid lika glad.

man kan inte ha roligare än va vi har

Jag har så underbara människor runt omkring mig hela tiden och jag älskar varenda en av dem. Ni gör dagarna ljusare. All kärlek till er och MÅNGA MER.

Idag har jag spenderat dagen med Heidilady. härligt att se henne igen att prata av sig och skratta med henne, hon är för härlig. som sagt härliga människor varenda dag, går inte att klaga ens!

loooove to all u


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja vi hade verkligen mys i helgen. och vi rules när vi gymmar så mycket som vi gör! :D

2011-01-18 @ 23:30:13
URL: http://jenniferlinn.blogg.se/
Postat av: Eveliina

Marre ♥♥♥

2011-01-19 @ 07:17:08
URL: http://eveliinass.blogg.se/
Postat av: Maya

Marre gulligull... ;)♥

2011-01-19 @ 19:03:06
URL: http://mmayaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0