olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään

Jag skrev ett inlägg för ungefär 4 dagar sedan. De fyra dagarna har svichat förbi. Jag har hälsat på släkt i Eskilstuna och sen har jag bara varit hemma för att jag har varit sjuk. Jag hade planerat att träffa mina vänner i helgen men det blev  andra planer...  Jag som hade sett fram emot att träffa alla. Men vi kommer säkert ses snart allihopa!

Jennifer har vart i Thailand, dit som vi ska om tre månader. Jag och sju stycken av mina vänner ska åka till det varma landet och ha det så sjuukt kul! Jag längtar så mycket, att vi ska åka alla tillsammans. Man kan nog inte få det bättre än långa stränder, god mat, solen som steker och underbara vänner. Det är tredje gången i thailand för mig och efter denna gång så blir det inte ngn thailand-resa lång tid framöver. Varje resa har varit sjukt kul och det går aldrig att göra om samma resa med  samma resultat 2 gånger. Varje resa har varir unik och ingen av de reserna kommer jag att glömma!

I det här huset kommer vi bo i större delen av semestern
'
på denna strand kommer vi ligga på


På måndag börjar verkligheten igen. Jag ser verkligen inte fram emot att börja igen. Jag som hade vant mig vid att vara ledig. Jag får ångest när jag tänker på allt pluggande men jag ska bita ihop.
Jag har bestämt vilket gymnasium det blir; KLARA gymnasium hotell, turism och resor. De har mycket praktik och det passar mig perfekt. Min önskan är att det jobbet jag får efter kommer ta mig till olika platser i världen, jag hoppas att jag får resa mycket. Jag vill lära mig Spanska, flytande. Jag skulle inte ha någor emot att flytta till Spanien och bo där. Om jag lär mig spanska så skulle jag vilja lära mig Italienska, jag vill bli rik på språk. Det är min dröm.




Kommentarer
Postat av: jennifer

vi kommer ha det underbart i Thailand!<3

2011-01-16 @ 16:19:24
URL: http://jenniferlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0