let's party

Gårdagen var hur skön som helst. Jag och mamsen gick för att hälsa på några vänner. Därifrån gick jag ner till stan och träffade vanessa och jennifer, vi åkte till skärholmen. Där hittade dom lite grejer och jag hittade en till rocka billy scarf. Samma färg fast en använder jag på gymmet och den andra på vardagar.
Vi åkte vidare till heron city och träffade mer folk. Vi tittade på filmen "Love and other drugs", sjuuuukt skön och bra film. Efter filmen satt vi och snackade och käkade glass, sjukt kul hade vi iaf.

Idag träffade jag Heidi en snabbis och sen stack jag och träna med jennifer. Jag och jennifer har så mycket planer det närmaste fem åren och början på det är i sommar.


jag tycker synd om dom som inte har dessa två som vänner, dom är toppen.


Kommentarer
Postat av: Eveliina

Haha ;)) ROMME♥

2011-01-30 @ 19:46:45
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0