Baker street

Idag är det söndag. Jag rensade nyss hela min garderob. Jag ska skicka ner gamla kläder till Gambia. Jag har tonnvis med kläder som jag verkligen inte använder så det är bra att någon annan har någon nytta av dom. 

Igår var det hur kul som helst. Jag och vanessa stack hem till Mackan. Där väntade Gab, Granit och Kerim. Känns sjukt att man har känt (iaf två av dom) i typ 5 år och liksom aldrig riktigt pratat ordentligt med dom, förens nu liksom. Det känns som att man har kommit närmare alla i nian på ett helt annat sätt. Man pratar med folk man inte pratade med förut, det är kul.
Den här terminen ska jag försöka umgås med mina klasskompisar en hel del... p.g.a. att det är sista året, snyft! 

Ikväll ska åka ner till stan och träffa mina tjejer och vi ska äta middag på en indisk resturang. Sen ska vi åka hem till Jennifer och titta på en gråtarfilm medans vi äter kladdkaka. Kvällen avslutas väl med tjejsnack. Mycket mysigt slut på en härlig helg.

Det är soligt idag, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0