Lördag

Nu lyssnar jag på musik. Jag klarar mig inte utan musik. Musik är underbart. Igår hade Marcus med sig sina högtsalare till skolan och det spelades högt från dom. Hög ljuv musik i korridoren. Vi dansade och hade faktiskt kul på rasten, ovanligt?
Jag har märkt att min musik smak förändras genom vilken årstid det är. På vintern lyssnar jag mycket på r'nb, house, skön rapp och fest låtar. Jag förknippar ofta vintern till en fest årstid, vet inte varför. På våren är det mer lugna låtar, sånna låtar som man får en härlig fri känsla av. På sommaren blir det mycket popigt och hoppigt och mycket mycket glad musik. Hösten är lite deppig så då blir det lite nedstämnda dystra låtar. Musik är allt.

Just nu känner jag mig såhär vacker


puss

Kommentarer
Postat av: Eveliina

hahah, jag känner mig ännu vackrare än bilden!! hahah

2011-02-05 @ 16:05:44
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0